Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Сергій Бондар: «Коли у футбольної школи є постійний партнер, то не доводиться обговорювати всі питання з нуля»

20.12.2018

Засновник дитячого спортивного клубу «Спарта-Київ» Сергій Бондар розповів нам про специфіку роботу своєї дитячої школи і про переваги довгострокової угоди про співпрацю з компанією Select Sport Україна.


- Що з себе сьогодні представляє «Спарта»?
- Це футбольний клуб, в якому на цьому етапі складно сказати точну кількість вихованців. Напевно, ми вже перейшли бар’єр в 300 спартанців (посміхається). Я вважаю, що за 2 роки ми показуємо дуже хороші темпи росту, а головне, що наші команди ростуть не тільки за кількістю, а й за якістю. Зараз ми співпрацюємо з «динамівською» школою. У нас із ними є договір про співпрацю, в якому ми не просто носимо знамена «Динамо, а намагаємося бути корисними для них. Ми багато беремо від «динамівців» у методичних рекомендаціях до навчання. Також школа «Динамо» надає «Спарті» свої тренувальні поля для розвитку наших гравців.

Думаю, що якесь ім’я ми собі вже зробили, бо про нас знають. Робота, яку ми провели за цей короткий період, уже відчутна. Вважаю, що це хороший результат для старту, а далі у нас є певні задачі, які ми перед собою ставимо – це повноцінна дитяча школа. Якщо у нас складеться цей пазл – думатимемо далі. Залучатимемо інвесторів, щоб виходити на новий рівень розвитку. На цьому етапі нас більше цікавить дитячий сектор і ми концентруємося на ньому.


- Що ви маєте на увазі під словосполученням повноцінна дитяча школа?
- У моєму розумінні повноцінна дитяча школа – це коли усі вікові категорії закриті аж до дорослих команд. Коли батьки приводять дітей 6-8 років займатися футболом, тобто робити перші кроки, вони в першу чергу повинні дивитися на тренера. У цьому віці закладається фундамент, базова техніка, тому варто звертати увагу на спеціаліста, який працюватиме з вашою дитиною. Не треба зважати на клуб, титули, а потрібно подивитися саме на людину, те, як вона спілкується з дітьми, як дає завдання і ставить техніку, і вже від цього відштовхуватися.

А далі батьки повинні розуміти перспективу. Якщо вони займатимуться у цій футбольній школі, то що їх чекає далі? От вони її закінчили у 16 років, випустилися з дитячого футболу, а далі що? Їм скажуть «дякую» і вручать якусь грамоту чи проведуть по шляху далі? Тобто перспективним футболістам дадуть шанс на професійне майбутнє, а тим, хто десь поруч, але ще не на тій сходинці - запропонують грати у командах U-19, U-21, де гравець може обтесатися у дорослому футболі і рухатися далі. Щоб дати ці перспективи школа має бути повноцінною – потрібно закрити всі вікові групи. Має бути плавний перехід з дитячого у дорослий футбол. Повинна бути яскрава зрозуміла картина для батьків. Тому в цьому контексті ми теж ставимо перед собою певні завдання.

У нас є програма, за якою ми працюємо. Двічі на тиждень усі наші тренери зустрічаються для саморозвитку і дотримання одних напрямків у тренувальному процесі. Уже починаючи працювати з 6-річним хлопчиком ми розуміємо що хочемо побачити у 16 років. Це один з важливих моментів і наша перевага, бо небагато шкіл звертають на це увагу. Якщо брати топ-академії, то до них нам, звісно, ще далеко, але у нас йде не відбір, а набір дітей, адже ми залучаємо тих дітей, яким цікаво займатися футболом.

Перший критерій у нас – бажання дитини. Якщо вона хоче, то має отримати свій шанс, а уже наше завдання підібрати ту нішу, де дитина буде повноцінно розвиватися і займатися футболом, отримувати задоволення. Потрібно, щоб усі партнери по команді були приблизно одного рівня, щоб суперники, з якими вони гратимуть, були схожого рівня, щоб їм перед кожною грою можна було поставити завдання виграти, і воно було реальним. Це все теж залежить від тренера. Потрібно надавати можливість розвиватися не тільки гравцям високого рівня, але й отримувати задоволення тим хлопцям, які просто люблять футбол, і може десь у них не так добре виходить, але вони все одно повинні отримати свій шанс. Тому у нас професійне відношення як до одних, так і до інших. Так що повноцінна школа – це правильно вибудувана робота і перспективи для батьків, які вони можуть побачити.



- Скільки осіб налічує тренерський штат?
- Наразі у нас в штаті є 9 тренерів. Окремо є тренер воротарів, а всі інші працюють з різними віковими категоріями. Поки що у нас є такі моменти, коли тренер закриває не тільки одну вікову групу, а працює і зі старшими, і з молодшими хлопцями. У перспективі хочемо вийти на те, щоб у нас були окремі сектори – діти від 13 до 16 років і від 7 до 13 років. І щоб в кожному секторі працювали свої тренери.

- Які цінності сповідує ФК «Спарта»?
- В першу чергу розвиток дитячого спорту. Наш клуб доволі таки молодий, але починалося все з футбольного клубу «Фортуна». Кістяк і керівництво «Спарти» - це колишнє керівництво «Фортуни». Там дещо розділилися напрямки – у них в школі свої завдання були, а у нас свої: спочатку розвиток дитячого спорту, а потім усе інше. Тому і була створена «Спарта», щоб розвивати дитячий спорту у місті, у країні – починати з малого. Такі цінності і прищеплюємо, намагаємося виконувати свою роботу якісно.

- Ви довгий час співпрацюєте з компанією Select Sport. З чого все почалося?
- Я був віце-президентом і одним із засновників футбольного клубу «Фортуна». Ще тоді ми почали співпрацювати з компанією «ДжастСпорт», яка є офіційним дистриб’ютором торгової марки Select Sport в Україні.

Я люблю, щоб ті моменти, які залежать від постачальника, чітко виконувалися. Select Sport нас одягає, а тому повинен представити нам той асортимент, який нам цікавий, і їм це вдається. Наприклад, перед нами стоїть завдання, щоб уся школа була в однакових кольорах, одній колекції протягом 2-3 років, а потім ми переодягаємося в нову колекцію. Ми пробували це зробити з Umbro і у нас не вийшло, бо різні вікові групи були в різних кольорах і т.п. Після вдалих переговорів з Select Sport ми вийшли на те, що вже визначилися з кольорами домашньої і виїзної форми, кольорами нашого екіпірування, наприклад, костюмів, курток, а вони спокійно нам цей сектор закривають. Точно так само ми поступово закупили інвентар цієї данської фірми. Фактично нас усе влаштовує – і якість, і стиль, а все, що нас цікавить, є в асортименті.


- Що спонукало Вас до вибору саме фірми Select Sport?
- Я за постійність. В один момент фірма «ДжастСпорт» почала завозити одяг данського бренду і запропонувала нам хороші умови. Після переговорів нас все влаштувало і ми уклали довгостроковий контракт щодо співробітництва.

Зі свого боку, у нас весь клуб повністю одягнений у Select. Ми своїм прикладом показуємо як може виглядати співробітництво у таких масштабах. До того ж, нам дуже подобається те, що ми знайшли спільну мову і вони надають нам спонсорську допомогу, тобто безоплатно одягають весь наш тренерський склад. Приємно, що ці видатки не лягають на плечі клуба, а їх бере на себе безпосередньо компанія Select. Для нас це приємний бонус. Усі тренери «Спарти» виглядають як еталон.

- Які є переваги у співробітництві дитячої команди з однією компанією?
- Перш за все ти налагоджуєш певний напрям у діяльності школи. Ти домовився що і як будете робити: завезіть під нас таку кількість одягу, набийте вчасно, повідомте нас наперед про якісь нюанси і т.д., тобто через деякий час ми відпрацювали певну модель співробітництва. Тепер нам не потрібно знову повертатися до цих моментів, і ми переходимо до обговорення наступних, як от, наприклад, щодо зміни шрифту і логотипу, чи ще чогось цікавого. Якщо з’являються якісь акційні пропозиції – нам це теж цікаво. Перевага в тому, що щоразу не потрібно починати нашу співпрацю з нуля, бо механізм уже налагоджено і ми просто його покращуємо в процесі.


- Ви вже довгий час використовуєте різноманітну продукцію фірми Select. Що саме вам найбільше допомагає у роботі з дітьми?
- З останнього - ми в зимовий період ввели тренування з розвитку спритності, гнучкості, координації і для цього закупили м’ячі з піни Select Play ball у розмірах 18 і 21. Ми такого у жодної фірми раніше не зустрічали. До них ми добрали гандбольні Select Kids III теж з піни. У нас проводиться спеціальна робота під яку ці м’ячі вдало вписалися і ми залишилися дуже задоволені тим, що завдяки ним змогли втілити у реальність наші задуми. Якщо говорити загалом, то м’ячі Select відрізняються якістю. Зараз на ринку багато китайської продукції. Китайці роблять аналоги брендів – це красиво, але в плані якості… Тут же навіть якщо м’яч порвався, то його можна замінити. Я вважаю, що в плані інвентаря Select на пристойному рівні у порівнянні з іншими брендами.

Ще хочеться відзначити, що речі Select виглядають стильно, особливо костюми і форма серії Argentina, які ми і носимо. Є в них якась «родзинка». Здавалося б, що є однакові за вартістю костюми різних фірм, але данський варіант виглядає гарніше. На них всі звертають увагу, і ми отримуємо чимало компліментів усюди, як в Україні, так і в Європі. Коли бачать наші команди, одягнені в Select, то одразу підходять і цікавляться що це у нас за форма. Співвідношення ціна-якість нам дуже подобається. Якщо порівнювати з Nike і Adidas, Select виглядає не гірше, а по ціновій політиці відрізняється в кращий бік. Так що можна почуватися комфортно, виглядаючи при цьому стильно, і за розумні гроші.

Також ми додавали і пробували у своїх тренуваннях спеціальні м’ячі з вшитими резинками Select Street Kicker. Переважно застосовуємо їх на зборах, коли даємо хлопцям спеціальні завдання і вони у вільний час допрацьовують. Ці м’ячі користуються популярністю і за ними постійна черга, бо їх у нас не дуже багато. Якраз думаємо, щоб збільшити кількість, адже попит є – хлопцям цікаво. Цей м’яч виділяється тим, що він і як партнер, і як тренажер – все в одному. Для нього є комплекс вправ і якщо з ним правильно працювати, то він принесе багато користі. Нам цей нестандартний хід сподобався.

Пропонували тренеру воротарів додати м’ячі зі зміщеним центром тяжіння Select Goalie Reflex Extra, але у нас ще йде трохи інша робота – воротарі вчаться правильно ловити, падати, групуватися. Коли вони навчаться і пройдуть цей етап – тоді вже будемо ускладнювати програму і не виключено, що закупимо ці м’ячі. 


- Які м’ячі ви використовуєте для загальних тренувань?
- Головний критерій, який нас цікавить при виборі м’яча – ціна-якість. Важливо, щоб ціна була не захмарна, а доступна, і м’яч не розлізся через пару місяців, а послужив команді певний період – хоча б рік-два. А вже від цього відштовхуємося. Ми закупали Select Numero 10 Advance, Select Campo Pro – це такі собі середнячки і ми ними залишились задоволені. А для доросліших команд закупили більш професійні м’ячі – Select Taifun (IMS). Вони теж справили приємне враження.

Прес-служба Select Sport Україна

Поділитися в соц. мережах