Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Сергій Савенок про панна футбол в Україні

30.07.2019

28 липня в Одесі у рамках заходів, присвячених проведенню матчу за Суперкубок України з футболу, було проведено турнір з панна футболу і футбольного фрістайлу. Усі охочі могли не тільки взяти у ньому участь, а ще й насолодитися майстер-класами від найкращих українських фрістайлерів. Крім того, були проведені розіграші квитків на Суперкубок та інших цінних подарунків від компанії Select.


З цієї нагоди ми поспілкувалися з керівником Федерації вуличного футболу України Сергієм Савенком.

- Як минув турнір в Одесі?
- Він вийшов наймасштабнішим за всі роки існування нашої Федерації. У ньому взяло участь понад 30 учасників та ще більше уболівальників. Учасниками могли стати діти до 16 років. Напевно, Суперкубок суттєво вплинув на відвідування турніру UKRPANNA.

- Чим він відрізнявся від подібних турнірів, які ви вже проводили у інших містах?
- Відрізнявся він тим, що ми встигли зробити аж два турніри, а не один - по панна футболу і футбольному фрістайлу. Як виявилося, в Одесі у плані фрістайлу не менш талановиті діти, ніж у Києві. І я вже починаю замислюватись про проведення чемпіонату України з фрістайлу серед дітей.


- Наскільки високе зацікавлення аудиторії таким новим видом спорту для нашої країни?
- Усі діти, та й не тільки вони, у глибині душі хочуть чимось здивувати своїх друзів на футбольному майданчику. Так що зацікавленість завжди буде на найвищому рівні. Інше питання, що не всі усвідомлюють, що за кожним трюком стоять роки плідної праці над собою. А коли вони це усвідомлюють, то зацікавлення кудись зникає (посміхається). Проте ми стараємося робити все, щоб люди зрозуміли, що цим трюкам навчитися  цілком реально.

- Хто ваша цільова аудиторія?
- Діти і молодь, яка займається спортом і хоче спробувати щось нове. Люди, які полюбляють мистецтво і зі всього можуть зробити витвір мистецтва. Це у загальному, адже цим видом спорту  можуть займатися абсолютно всі. Ми навіть навчали татусів (посміхається).

- Чи ви якось проявляєте себе на міжнародних турнірах від України або ж плануєте запросити когось із-за кордону на свої турніри?
- Поки що ні, але все ще попереду.


- Як проходить партнерство з компанією Select?
- Компанія Select допомагає нам у проведенні турнірів, побудові майданчиків, надає нові м'ячі для тестування та й взагалі допомагає у розвитку цього виду спорту. Так що ми її дуже вдячні.

- Які найближчі плани?
- Планую їхати на чемпіонат світу з вуличного футболу у дисципліні панна 1х1, який буде проходити 17 серпня у Копенгагені, Данія.

Прес-служба SELECT Sport Україна