Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Select став технічним спонсором Асоціації аматорського футболу України

19.04.2016

В Будинку футболу відбулась зустріч першого віце-президента Асоціації аматорського футболу України (ААФУ) Олександра Каденка з генеральним директором компанії «Джаст Спорт», офіційного дистриб’ютора торгової марки Select в Україні, Павлом Присяжнюком під час якої сторонами підписано офіційний договір про співпрацю і партнерство.

Однією із найважливіших домовленостей під час зустрічі стало те, що відтепер всеукраїнські змагання у рамках проекту «Шкіряний м’яч» (Шкіряний м'яч – Кубок Coca-Cola, Кубок Націй Данон) отримали офіційний м'яч, яким став Select Talento. Також згідно з угодою найкращі гравці змагань будуть нагороджені спортивним екіпіруванням компанії Select.

Select став новим технічним спонсором ААФУ, змінивши Adidas. В компанії налаштовані на довготривалу співпрацю. Таким чином ААФУ продовжує займатися антикризовими заходами, спрямованими на розвиток і популяризацію аматорського футболу в Україні.

Олександр Каденко, перший віце-президент ААФУ (О. К.)

- В першу чергу хочу подякувати компанії «Джаст Спорт» і торговій марці Select за те, що в нелегкий час для нашої країни і розвитку нашого футболу, вони підставили нам своє плече. Ми обрали офіційним м’ячем турнірів для юніорів чудову модель Select Talento. Будемо сподіватися, що цей ігровий снаряд дозволить дітям продемонструвати усі свої можливості, проявити себе якнайкраще з технічної сторони, показати свою майстерність, а також отримувати радість від того, що вони грають у футбол і досягають якихось результатів. У футболі переможцями не можуть бути усі, але, впевнений, що діти отримають максимум задоволення від гри таким м’ячем.

Ми дуже раді, що крім футбольних м’ячів, всі наші гравці – переможці змагань з елементів техніки гри у футбол, які, до речі, теж будуть проводитися цими м’ячами, - отримають додаткові подарунки від Select. Це і футболки, і футбольні щитки та багато інших потрібних речей, які компанія підготувала учасникам і переможцям всеукраїнських змагань у рамках проекту «Шкіряний м'яч».

Павло Присяжнюк, генеральний директор компанії «Джаст Спорт», офіційного дистриб’ютора торгової марки Select в Україні (П. П.)

- Ми завжди зацікавлені у подібній співпраці, особливо якщо йдеться про підростаюче покоління. Це один із спонсорських контрактів компанії Select на теренах України. Наша компанія завжди підтримує дитячий і аматорський футбол, міні-футбол, а також є технічним спонсором національної збірної України з футзалу. Ми надаємо м’ячі, які спеціально розроблені для ігор і тренувань дітей та юнаків. Ця модель вважається топовою в асортименті Select саме для таких вікових категорій. Select Talento розроблявся спільно з Федерацією футболу Данії і має вагу на 40 грамів менше, ніж у звичайному ігровому снаряді для того, щоб мінімізувати травматичність і навантаження на ногу дитини. Тим самим він поліпшує ігрові навички і можливості гравців-початківців. Сподіваємося, що ця співпраця не обмежиться лише одним роком угоди, яку ми зараз підписали. Маю надію, що ми будемо співпрацювати впродовж багатьох років, завдяки чому рекламуватимемо наш бренд і допомагатимемо ААФУ.

- Перейдімо до цифр і фактів. Скільки ви плануєте виділити м’ячів для цьогорічних змагань?

О. К.: - Усі зональні турніри будуть забезпечені цими м’ячами. Усі команди, які виступатимуть у всеукраїнських змаганнях, отримають такі ігрові снаряди для того, щоб у них була можливість тренуватися і займатися саме з ними. На першому етапі цифра достатня, щоб діти відчули якість м’ячів Select і щоб у них було бажання в майбутньому грати у футбол саме ними.

П. П.: - Контракт є контракт, але це просто папір. Для нас головним завжди були і залишаються партнерські домовленості. Якщо знадобиться, наприклад, збільшити кількість подарунків чи щось змінити, то ми відкриті для діалогу і для нас це не є проблемою.

О. К.: - Маємо надію, що наша співпраця буде плідною і довготривалою. Наразі нашим титульним партнером є компанія Coca-Cola, з якою ми ведемо перемовини про майбутнє, тому що в цьому році закінчується попередній контракт. Ми з ними плідно попрацювали і впевнений, що домовимося про подальшу співпрацю. Зважаючи на це, у майбутньому ми плануємо робити ці м’ячі з логотипами ААФУ і змагань Шкіряний м'яч – Кубок Coca-Cola на взаємовигідних партнерських відносинах.

П. П.: - Ми намагалися встигнути нанести на них логотипи, але це доволі складний процес і робиться це все не в Україні, а в Пакистані – на фабриці, де їх виробляють. Терміни у нас були дуже обмежені і ми банально не встигли. Якби ці м’ячі були потрібні хоча б на липень-серпень, то ми б встигли. На наступний рік це можна зробити без проблем.

- Співпраця поширюється тільки на змагання юніорів без урахування дорослих турнірів?

О. К.: - Наразі ми починаємо з дітей. Для того, щоб розширювати співпрацю, треба підписувати контракт на більш тривалий термін. Ми ще раз дякуємо компанії Select за цю допомогу, а на все інше ще буде час. У нас зараз змінюється формат чемпіонату і Кубку України серед аматорських команд. Нова першість буде проводитися за системою «осінь-весна». Так що у нас ще буде два місяці, щоб шукати шляхи співробітництва.

- Чи був якийсь тендер на спонсорство?

О. К.: - Час зараз нелегкий, але хотів би подякувати членам Виконкому і керівникам нашої Асоціації. Всі знають, що таке бренд всеукраїнських змагань «Шкіряний м’яч». Ви самі розумієте, що та кількість дітей і той рівень проведення змагання вже не викликає занепокоєння. ААФУ теж відслідковує тенденції. Ось і побачили, що є спеціальний м’яч, розроблений для юніорів, який використовується Федерацією футболу Данії. Спробуємо його, може і нашим дітям він дозволить продемонструвати кращі здібності, ніж з іншими м’ячами.

- В яких напрямках відбуватиметься співпраця, окрім офіційного м’яча змагань і надання подарунків?

О. К.:  - Були озвучені основні позиції, а далі будемо співпрацювати і виконувати ті умови, які прописані в договорі на взаємовигідних умовах.

П. П.: - Компанія Select продовжує вести переговори з приводу спонсорства аматорського чемпіонату. Ми не зупиняємося на досягнутому. Сподіваюся, що підпишемо додаткову угоду, або це взагалі буде виведено в окремий контракт, з технічного спонсорства чемпіонату України серед аматорів, в якому виступає 24 команди.

О. К.: - Думаю, що ми вже не встигнемо підписати угоду на поточний перехідний чемпіонат і будемо починати з серпня, тобто з наступного сезону.

- Чого чекає компанія Select від  цієї співпраці?

П. П.:  - Перш за все задоволення дітей, які гратимуть цими м'ячами. Адже цей ігровий снаряд створювався саме для юніорів і враховує їхні фізичні можливості. Сподіваємося, що Select Talento зарекомендує себе якнайкраще і в майбутні роки діти гратимуть саме цією моделлю. Ми не зупиняємося на співпраці з ААФУ, а також працюємо з професійним футболом, футзалом, жіночим футболом. Футбол є основним напрямком нашої діяльності.

 

Прес-служба Select Sport Україна

Поділитися в соц. мережах