Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

З нового сезону Select Brillant Super TB стане офіційним м’ячем чоловічого і жіночого чемпіонатів Норвегії

28.11.2017

Норвегія стане першою країною Скандинавії, яка отримає однаковий ліговий м’яч як для чоловіків, так і для жінок.

«Норвегія - одна з останніх країн, яка впроваджує офіційний м’яч для найвищого футбольного дивізіону (Елітесеріен). Замість того, щоб бути одними з перших, зараз ми практично останні, хто вирішує це питання», - говорить Штейнер Фельде, генеральний директор Select Sport в Норвегії.

Ще в 2008 році постачальники м’ячів, включаючи Select, і Norsk Toppfotball (об’єднання професійних футбольних клубів Норвегії) почали підготовчу роботу для затвердження офіційного м’яча для вищого дивізіону. Фельде каже, що точилася довга боротьба для досягнення цієї мети, і втілення її у життя є доконаним фактом.


«Боротьба була настільки тривалою, що такі великі гравці, як Nike і Adidas, не брали участь у її завершальній стадії. Ми в Select Sport дуже пишаємося тим, що стали постачальником Елітесеріен», - сказав Фельде. Він додав, що топ-дивізіон жінок (Топпсеріен) також буде використовувати офіційний м’яч ліги від компанії Select.

«Norsk Toppfotball (NTF) витратив близько 10 років, щоб отримати можливість впровадити ліговий м’яч, в той час як з жінками ми домовилися за чотири місяці. Приємно і важливо, що жіночий найвищий дивізіон також отримає офіційний м’яч. Зараз Норвегія стала першою країною в Скандинавії, яка має спільний офіційний м’яч як для чоловіків, так і для жінок», - сказав Фельде.

Переваг використання одного м'яча у всіх іграх елітної ліги багато, особливо враховуючи те, що гравці тепер знають всі властивості м’яча – незалежно від того, де ви граєте – будь то вдома або в гостях. Проблема полягала в тому, що клуби мають свої власні угоди з виробниками, які також постачали їм м’ячі. Відтепер під час ігор чемпіонату буде використовуватися тільки м'яч Select Brillant Super TB.



«Це важлива віха для Select у Норвегії. Тепер ми є постачальником лігових м’ячів у всіх головних ігрових видах спорту у Норвегії - футболі, гандболі і футзалі. Ми сподіваємось і віримо, що контракт про постачання офіційних м’ячів для футбольних ліг допоможе генерувати додаткові продажі м'ячів через норвезькі спортивні магазини», - говорить Фельде. Сам контракт розрахований на три роки. Раніше Select Sport вже став постачальником лігових м’ячів у Данії, Бельгії, Швеції, Ісландії, Фінляндії, на додаток до Нідерландів та Німеччини через дочірню компанію Derbystar. З 2018 року Derbystar замінить Adidas у ролі постачальника офіційних м’ячів для Бундесліги.

«Ми в команді Select Sport Норвегія дуже пишаємося тим, що були вибрані у ролі постачальника м’ячів. Це визнання якості нашої продукції, адже ми маємо великий авторитет у розробці якісних м'ячів. Select Sport працював над розробкою м’яча для норвезької топ-ліги більше трьох років, а його високі характеристики були підтверджені випробуваннями в аеродинамічній трубі», - говорить Фельде.

«Новий офіційний м’яч ліги ініційований переважно клубами і це один з низки спортивних заходів, спрямованих на поліпшення умов для норвезького професійного футболу», - говорить Лейф Оверланд, генеральний директор NTF.

«Зрозуміло, що це також зміцнює бренд Елітесеріен, і надзвичайно приємно, що ми вводимо спільний ліговий м’яч разом з жіночим футболом», - продовжує Оверланд.

Хеге Йоргенсен, генеральний директор Топпсеріен

«М'яч є найважливішим інструментом для гравця, а офіційний м'яч ліги є важливим кроком для подальшого розвитку виду спорту. Також це багато означає для нас у комерційному плані, адже ми тепер пов'язані з таким солідним постачальником, як Select. Це визнання нашого продукту», - говорить Хеге Йоргенсен, генеральний директор Топпсеріен.

«Хоча ми представляємо себе як "фахівця у світі м'ячів", насправді більшість нашого товарообороту в Норвегії складають угоди з клубами щодо постачання форми», - сказав Фельде. На додаток до офіційного м’яча, Select є головним спонсором і постачальником форми команд норвезької Елітесеріен  «Сарпсборг 08» і «Тромсе», а також 6 команд елітного гандбольного дивізіону.

Тренер «Сарпсборг 08» Гейр Бакке вважає позитивом те, що Норвегія нарешті отримає офіційний м’яч ліги.

«Настав час, коли NTF отримає м'яч, який забезпечить рівні умови для всіх команд. Для норвезького футболу також важливо, що ми отримали саме такий якісний м’яч», - говорить він. Бакке вважає, що досі кожна команда в Норвегії мала перевагу власного м'яча.

«Проте тепер умови будуть рівними для всіх. Добре, що у ролі постачальника м’ячів обрали Select, тому що вони були нейтральними у цій боротьбі», - говорить він.

«Офіційний м’яч – це те, що гравці просили з того часу, як існує NISO (Норвезька асоціація гравців). Дуже добре, що зараз це питання вирішено. Всі учасники заслуговують похвали за прогрес у перемовинах, що проводилися у минулому році», - заявив голова NISO Йоахім Валтен.

Офіційний м’яч буде впроваджено з січня 2018 року, коли його почнуть використовувати під час підготовки до нового сезону. Він також буде використовуватися під час тренувальних матчів у іспанській Марбельї.

Про компанію SELECT
Данська сімейна компанія SELECT Sport має давню історію і вважається одним з провідних світових виробників м’ячів. SELECT продає 3 мільйони м’ячів на рік і експортує свою продукцію у більш ніж 50 країн світу.

Представництво SELECT у європейських футбольних лігах з 2018 року


За матеріалами норвезької преси

Поділитися в соц. мережах