Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Завершився чемпіонат «Автоліги» 2015/16 з футзалу

09.03.2016

У суботу, 27 лютого завершився черговий турнір під егідою Федерації футзалу міста Києва – «Автоліга». Генеральним спонсором турніру була компанія «Select Sport Ukraine», яка не тільки цілковито підтримувала футболістів у їх боротьбі за чемпіонство, а й надала офіційний мя’ч турніру – Select Mimas. До речі, це вже не перший рік тісного партнерства між «Автолігою» та командою «Select Sport Ukraine».

Цього року участь у турнірі приймали вісім бойових колективів, які визначали переможця протягом трьох відбіркових етапів. Спочатку команди зіграли між собою сім поєдинків, за результатами яких визначилися клуби, що сформували Вищу і Першу ліги, відповідно.

До когорти найсильніших колективів увійшли «ВАЗ-2101», «Skoda», «Milan» та «KIA». У першу лігу потрапили команди «Getz», «Hyundai», «Chevrolet» та «Citroen». Сформувавши два дивізіони команди провели ще по одному матчу між собою, а далі фіналістів турніру визначав раунд плей-оф.

В останній день змагань першими на паркет вийшли команди  «Hyundai» та «Citroen», які боролись за сьоме місце. У досить важкій боротьбі перемогу здобули «червоні», футболісти «Citroen», які перемогли з рахунком 6:5.

Наступними на паркет спорткомплексу «КПІ» вийшли команди «Getz» та «Chevrolet», які повинні були визначити переможця першого дивізіону. Не дивлячись на той факт, що футболісти «Getz» мали комфортну перевагу у три мя’чі, їх суперник зміг переломити хід гри і скоротив розрив у рахунку до мінімуму. Але, як виявилось, цього було не достатньо, тому фінальна сирена зафіксувала перемогу «Getz» з рахунком 5:4.

В поєдинку за третє місце Вищого дивізіону зійшлися команди «KIA» та «Skoda», які лише дивом не змогли потрапити до головного фіналу. В цьому запеклому та непередбачуваному матчі все вирішилось в серії післяматчевих пенальті, де впевнений удар тренера «Skoda» - Шульги, розставив всі крапки над «і».

Головний матч турніру між командами «ВАЗ» та «Milan» зібрав чималу глядацьку аудиторію. Вболівальникам було дуже цікаво, хто ж з цих талановитих колективів, нарешті, порушить багаторічну гегемонію «Skoda» в «Автолізі». Незважаючи на всі старання команди «Milan», представники радянського автопрому все ж таки здобули мінімальну перемогу з рахунком 3:2,  і на полі заграла культова композиція гурту Qeen – We are the champions… my friend. «ВАЗ-2101» - чемпіон!

Після цього відбулася церемонія нагородження команд, в якій призери отримали заслужені медалі, та футзільні мя’чі від компанії «Select Sport Ukraine», тренуючись якими, вже в наступному сезоні вони можуть знову зійти на п’єдестал «Автоліги»!

Президент «Автоліги» - Анатолій Домбровський

Пане Анатолію, ви, як організатор АвтоЛиги, що можете сказати про співпрацю з компанією Select? Чому вибір технічного спонсора був зроблений саме на користь цієї команди?


- Сьогодні весь бізнес переживає не прості часи і спортивна галузь не виняток. Але саме команда Select крім основного виду діяльності (продажів), намагається підтримувати аматорський спорт. Так і сталося у випадку з АвтоЛігою. Не дивлячись на кризу в країні, Компанія Select  вже кілька років поспіль підтримує АвтоЛігу, забезпечуючи необхідним інвентарем для проведення турнірів, екіпіровкою Організаторів і Персонал і навіть виділяє бюджети на Нагородження учасників за підсумками сезонів. І це в той час, коли інші згортають свої рекламні програми, або роблять акцент лише на більш престижних турнірах професіоналів. Select шляхом популяризації спорту, а не популяризації себе.

- Офіційний м'яч Select давно користується популярністю у всіх чемпіонатах під егідою ФФзК, які ваші враження від цього "снаряду"?

- Я вважаю це на сьогодні безальтернативний снаряд для футзалу в Україні. Мені доводилося бачити і використовувати вироби і від Джома, і від Адідас - вони не погані, але не йдуть ні в яке порівняння з м'ячами Select тієї ж лінійки. До того ж, у більшості гравців футзалу Select - це синонім футзального м'яча.

 

 

Євген Кучін

Поділитися в соц. мережах