Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Сорен Тонінг: «Якби все залежало тільки від якості, то ми були б найбільшим постачальником м’ячів у світі»

14.04.2016

На цьому тижні менеджер компанії SELECT Sport по роботі зі Східною Європою Сорен Тонінг провів дводенний тренінг з працівниками українського представництва компанії. По його завершенні він люб’язно погодився поспілкуватися з нашою прес-службою.

- Які цінності транслює бренд SELECT?

- SELECT намагається створювати хороші м’ячі для великих клубів і гравців найвищого рівня. Такі ігрові снаряди, які б повною мірою відповідали їхньому рівню гри. Ми не робимо речі на один раз. Тому вже багато років наша мета залишається незмінною – створення найкращих м’ячів за справедливими цінами.

- Ви сфокусовані тільки на м’ячі чи також і на інші товари, такі як одяг і т.п.?

- Все ж таки основний акцент робиться тільки на м’ячі.

- В чому полягає ваша маркетингова стратегія?

- Зараз у загальному ми фокусуємося на Європі. SELECT прагне стати найбільшим постачальником м’ячів у Старому Світі. Ми не ставимо собі за мету стати найбільшим постачальником м’ячів у Азії чи Південній Африці, тож усі зусилля концентруємо на цій частині світу. Тим паче, що саме на цьому континенті найбільш активно грають у гандбол.

- Чи задоволені ви результатами співпраці з EHF та IHF?

- SELECT вже не співпрацює з IHF, а тільки з EHF. Ми нещодавно підписали угоду, яка вступить у силу з 1 липня. Це дещо нове для нас, але наші очікування високі, бо ця співпраця поширюється тільки на Європу і основна маркетингова активність триватиме місяців 5-6 на рік. Проте усюди, де грають у гандбол, відбуватимуться телетрансляції змагань під егідою EHF. Тому для нас вигідніше мате такий контракт з EHF, ніж з IHF.

- Які ринки є основними для SELECT?

- Це безсумнівно Скандинавія, тому що ми стара компанія з цього регіону. Найбільші ринки для нас – Скандинавія, особливо Данія, Німеччина, вже давно ми посіли серйозне місце в Росії, а також маємо хороші частки ринку у Бельгії і Фінляндії. Надіємося, що з часом вийдемо на чільні позиції і в Україні.

- Чи боїться SELECT конкуренції зі сторони нових гравців на ринку – більш дешевих азіатських брендів?

- Нам складно конкурувати за допомогою низьких цін, бо тоді якість теж впаде. SELECT Sport – бренд, який випускає високоякісні речі. Ми зацікавлені в тому, щоб робити хороші гандбольні і футбольні м’ячі, а не дешеві і в чомусь йти на компроміси. Завжди коли ми щось робимо, то намагаємося його робити якісним. Саме тому ми не можемо конкурувати з невідомими брендами з Китаю.

- У вас не дуже багато рекламних кампаній. З чим це пов’язано?

- У кожній окремій країні рекламою займається місцевий офіційний дистриб’ютор. Що ж до нас, то ми готуємо велику промо-кампанію, пов’язану з новим контрактом з гандбольною Лігою чемпіонів. Але, в загальному, місцеві дистриб’ютори займаюся маркетингом і спонсорством на локальних ринках. Нам складно контролювати їх усіх. Звичайно, у SELECT немає маркетингових зв’язків з такими турнірами як чемпіонат світу чи чемпіонат Європи з футболу, бо нам дуже важко укласти спонсорські угоди зі змаганнями такого рівня.

- Це залежить від грошей?

- Це залежить тільки від грошей. Ми досі є невеликою компанією, яка конкурує з Adidas і Nike.

- У світі дуже мало топ-клубів і топ-ліг, які б грали м'ячем SELECT. Чи ви збираєтесь виправляти ситуацію, що склалася? Коли ми зможемо побачити офіційним м'ячем, наприклад, англійської Прем'єр-ліги, SELECT Brillant Super?

- Нам важко змагатися з Nike і Adidas, бо все залежить від маркетингового бюджету. На жаль, ми не можемо оперувати такими самими сумами, що й вони.

- За якими параметрами SELECT обирає спортсменів для своїх рекламних кампаній?

- Ми переважно не використовуємо у своїх рекламних активностях окремих спортсменів, а тільки команди чи ліги загалом. У нас не такий підхід, як у Adidas чи Nike, у яких кожну модель взяття для футболу чи гандболу презентує окремий гравець. Наша продукція зорієнтована на команди в цілому, а не на когось окремого.

- Але ж деякі гравці таки з’являються у ваших рекламних кампаніях, наприклад, Єспер Нодесбо.

- Зараз в рекламних цілях ми співпрацюємо лише з двома гандболістами – Єспером Нодесбо і Хавардом Тведтеном. Раніше у нас була подібна практика, наприклад, з братами Брайаном і Мікаелем Лаудрупами, але це через те, що у них був дуже сильний зв’язок із SELECT. На сьогоднішній день основні зусилля у маркетингу спрямовані на роботу з командами та Федераціями.

- Так виходить дешевше?

- Ні, просто усі найвідоміші спортсмени уже мають контракти з Adidas, Nike, Puma та іншими брендами.

- Зараз SELECT доводиться конкурувати з багатьма компаніями і брендами. Як залишити у себе популярний клуб або збірну? Головне сума контракту або є інші фактори?

- Все вирішує сума контракту, а не якісь інші фактори, наприклад, якість м’яча чи щось інше. Усі контракти з футбольними і гандбольними клубами залежать від того, що ми можемо їм безплатно дати. Якби все залежало тільки від якості, то я впевнений, що ми були б найбільшим постачальником м’ячів у світі.

- Яким чином розробляється концепт нового продукту?

- Цей процес відбувається у кооперації з нашою фабрикою у Пакистані. Ми їм задаємо умови того як м’яч має себе поводити у грі, а вони при його виготовленні намагаються втілити у життя наші задуми. У нас є спеціальний департамент, який займається розробкою не тільки нових футбольних м’ячів, але і матеріалів для них. Крім того, у нас є лабораторія для їхнього тестування.

- Можете розкрити таємницю над якими новинками зараз працює SELECT?

- Наш наступний футбольний м’яч являтиме собою гібрид – в ньому застосовуватиметься машинна зшивка і термоспаювання. Ця модель буде доступна у магазинах через рік.

- Чи збирається SELECT повністю переходити на цю технологію виробництва м'ячів? Чи можливо таке, що скоро м'ячів з ручною та машинною зшивкою взагалі не буде в асортименті компанії?

- Ми збираємося переходити на метод термоспаювання, але не у всьому асортименті продукції. Зшиті вручну м’ячі залишаться серед нашої продукції, як і було впродовж багатьох років.

- Що ви вважаєте найбільшим успіхом і невдачею SELECT у 2015 році?

- Найбільший успіх полягає в тому, що ми підписали контракт з нашим дистриб’ютором з України, а також уклали угоду з Лігою чемпіонів EHF на наступні три роки. Щодо невдач, то нічого не спадає на думку. Вони безперечно були – одна чи дві, але не дуже значні.

- За чим ви вбачаєте майбутнє у вашій галузі?

- Я думаю, що велике майбутнє у м’ячів з термоспаюванням, а також з машинною зшивкою. Зшитих вручну м’ячів стане менше, оскільки вони дорогі у виробництві.

 

Андрій Гулій, прес-служба Select Sport Ukraine

 

Поділитися в соц. мережах