Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Сорен Тонінг: «Контракт з Бундеслігою засвідчив, що ми можемо працювати з найкращими лігами світу»

05.11.2017

Нещодавно в Україну приїжджав менеджер компанії SELECT Sport по роботі зі Східною Європою Сорен Тонінг. В нашій країні він проводив тренінг з працівниками українського представництва компанії. Тому ми не могли не використати цю нагоду, щоб взяти у нього інтерв’ю щодо нових успіхів і подальших планів компанії.


- Як ви потрапили у компанію SELECT Sport?
- Я пішов працювати у SELECT Sport після закінчення школи. Ще під час навчання мені випала нагода стати стажером у цій компанії. Я почав свою роботу у компанії ще у 1976 році. Після 9 років у SELECT Sport я перейшов до компанії-конкурента Patrick, де пропрацював 1 рік і повернувся у SELECT Sport.

- Ви колишній професійний футболіст. Який з футбольних м'ячів SELECT вам подобається найбільше і чим?
- SELECT Brillant Super.

- Не SELECT Brillant Super TB?
- Ні, саме SELECT Brillant Super з ручним зшиванням. На мою думку, це найкращий м’яч, бо він має передбачуваний політ, дуже м’який і достатньо міцний.

- Дочірня компанія SELECT`а Derbystar підписала контракт з німецькою Бундеслігою і стане її офіційним постачальником м’ячів з сезону 2018/19. Як вам вдалося укласти таку угоду в умовах жорсткої конкуренції?
- З того, що я чув, Бундесліга хотіла мати у ролі партнера суто футбольну компанію. Ми якраз такою і є. SELECT не є постачальником ігрової форми чи бутсів, а концентрується саме на виробництві м’ячів. Не думаю, що питання стояло суто у грошах. Бундесліга хотіла обрати правильного партнера, бо я впевнений, що якби розглядалася тільки фінансова сторона питання, Nike чи Adidas легко перебили б нашу пропозицію.

- Що цей контракт дасть компанії SELECT Sport?
- Багато чого, адже тепер усі наші конкуренти побачили, що ми можемо укладати угоди з найсильнішими футбольними лігами світу.


- Чим SELECT Sport виділяється серед інших компаній?
- Думаю, що нашою визначальною рисою є те, що ми виробник футбольних, гандбольних і футзальних м’ячів. Ми на них концентруємо свою увагу і є в цьому найкращими. Крім того, ми продовжуємо вдосконалюватися у тому, в чому є найкращими.

- Який, на вашу думку, вид виробництва м’ячів кращий і залишиться у майбутньому (ручне зшивання, машинне зшивання, термосклеювання, подвійне з’єднання)?
- Я переконаний, що частка термосклеєних м’ячів буде зростати. Не скажу, що вони найкращі, просто зараз дуже сильна маркетингова активність від Nike і Adidas, в якій говориться, що саме такі м’ячі найкраще придатні для гри.

- Нещодавно SELECT був офіційним постачальником матчевих футбольних м’ячів для сербської Суперліги і збірної Бельгії, але вже таким не є. Чи збирається компанія повертати втрачені позиції?
- Звичайно, ми хотіли б бути постачальником м'ячів для всіх футбольних ліг Європи, але це неможливо. Саме зараз усі наші зусилля сконцентровані на контракті з Бундеслігою. На деяких ринках відбувається серйозна боротьба за контракт між нами, Adidas і Nike. Інколи ми її виграємо, а інколи програємо. Проте ми раді, що недавно підписали контракт з норвезькою футбольною лігою і вже з листопада будемо поставляти їм м'ячі.

- SELECT має доволі стабільний модельний ряд воротарських рукавиць. Чи плануються в ньому якісь зміни чи інновації?
- У 2019 році ми представимо декілька нових моделей рукавиць із зовсім інших матеріалів, порівняно із тими, з яких вони виготовляються зараз.

- Компанія і надалі буде концентрувати більшість зусиль на розвитку напрямку м'ячів чи планує посилити свої позиції і в інших галузях, наприклад, спортивній формі?
- Ні, ми продовжимо робити ставку саме на футбольні, футзальні і гандбольні м’ячі, тобто на ті напрямки, у яких маємо сильні позиції.

- Чому тільки на цих трьох напрямках?
- Бо ми досі невелика компанія. У нас немає достатніх напрацювань щодо волейбольних чи баскетбольних м’ячів. Для цього необхідно виділяти величезні кошти на дослідження і розробку, а  ми не можемо собі дозволити витрачати такі суми.

- Що ви можете сказати про розвиток українського офісу за час виходу компанії сюди?
- Наш офіційний дистриб'ютор, компанія «Джаст спорт», провела чудову роботу і у нас до неї немає жодних зауважень. Думаю, що наше місцеве представництво буде зростати у наступні роки, особливо на футбольному ринку.


- Якими ви бачите перспективи українського ринку для SELECT Sport?
- Ми сподіваємося, що колись SELECT стане офіційним м’ячем української Прем’єр-ліги. Це наша мета. Гандбол в Україні зараз на слабкому рівні, тому ми чітко сфокусовані на футболі.

- Які плани у SELECT Sport на майбутнє?
- Зробити найкращий у світі футбольний м'яч.

- Яким ви бачите розвиток компанії в найближчі п’ять років і в чому полягає перевага SELECT Sport над конкурентами?
- Компанія продовжуватиме зростати. SELECT Sport зростає останні 13 років і я не бачу перепон, які б стали на заваді цьому. У нас є популярні продукти, кваліфікована команда, а наша фабрика робить якісну продукцію.


Андрій Гулій, прес-служба SELECT Sport Україна

Поділитися в соц. мережах