Ваше повідомлення успішно відправлено!

Форма зв'язку
Перевірка товару на аутентичність Введений код товару:

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

У зв’язку з продажем контрафактної продукції бренду на території України, всі оригінальні вироби TM Select з 01.02.2016 р. маркуються фірмовою голограмою. Для перевірки оригінальності продукту внесіть код, що розміщений на голографічному елементі та натистніть

Компанії Select Sport і Rejo уклали контракт про технічне партнерство

14.12.2017

Вчора було укладено контракт про технічне партнерство між компаніями Select Sport і Rejo. В рамках угоди компанія Select виступить технічним партнером турнірів під егідою Rejo і Академії дитячого футболу Rejo.


Компанія Rejo заснована 2008 року. Займається будівництвом майданчиків для міні-футболу. Перша компанія в Україна, яка побудувала накриття з металоконструкцій (критий манеж на територію стадіону «Спартак» у Києві) і безкаркасне повітроопорне накриття над футбольними майданчиками. Єдина компанія в Україні, яка проводить такий вид робіт. З 2016 року запустила проект Академія дитячого футболу Rejo. Займається організацією власних міні-футбольних турнірів і надає послуги з їх проведення іншим організаціям.

Вадим Корольов, керівник компанії Rejo

- Які найбільш масштабні турніри проводилися на ваших майданчиках?
- Це були турніри організовані Федерацією футзалу Києва, Street Football Challenge, В9КУ, Бізнес-ліга, свої корпоративні турніри у нас проводить Adidas та інші. Це що стосується дорослих, а з наступного року ми будемо займатися ще й дитячими турнірами.

- Хто ваш найбільший клієнт?
- Федерація футболу України у рамках програми «Хет-трик». Ми будували великі футбольні поля у Вишневому, Корсунь-Шевченківському, маленьке штучне поле біля Будинку футболу і багато невеликих полів у Дніпрі, Рівному, Чернігові.

- Яке трав’яне покриття ви використовуєте?
- Ми являємося офіційним дистрибьютором штучної трави фінської фірми SALTEX. Це одна з 9 фірм в Європі, яка отримала рекомендацію від ФІФА. Це означає, що їхнє покриття якісне і має усі необхідні ліцензії. До цього ми стелили більш бюджетну італійську штучну траву Limonta Sport і, звісно ж, різниця між покриттями відчувається. Ми регулярно доглядаємо за власними майданчиками і двічі на тиждень вирівнюємо ворс. Також ми надаємо цілий спектр послуг з обслуговування інших майданчиків: підклеювання швів, розкидування гранулята, вичісування поля, прибирання листя і т. ін.

- Які у вас плани на майбутнє?
- В найближчий рік хочемо збільшити мережу полів у Києві і, можливо, в Україні, а далі будемо дивитися в бік Європи. З минулого року ми принципово накриваємо повітряопорними конструкціями всі свої майданчики. Тобто всі майданчики, які ми будемо зводити, завжди будуть накриті. Зараз робимо акцент на майданчиках для проведення турнірів, тобто вони матимуть трибуни, роздягальні, душові, табло та іншими зручності. Щоб ті ж батьки могли сісти і подивитися на гру своїх дітей. Поки що ми займаємося будівництвом майданчиків розміром 40х20 м, але в майбутньому хочемо також робити і поля з розміром 40х60 м, щоб проводити там турніри у форматі 8х8.

- Що вас спонукало до підписання контракту з компанією Select Sport?
-  Select – один з провідних світових виробників м'ячів, а ми хочемо співпрацювати тільки з найкращими. Також на це вплинули наші клієнти, які добре відгукуються про м'ячі Select, і хочуть ними грати і тренуватися.

- Як буде проявлятися співробітництво?
- Ми надамо свої майданчики для проведення певних заходів з боку компанії Select і брендуємо їх відповідним чином. Натомість будемо спільно розвивати дилерську мережу нашої компанії. Можливо спільно проведемо певні турніри. Також розраховуємо на постачання м’ячів і екіпірування для дитячої академії. На майданчиках, які будемо зводити, також будуть відкриватися дитячі секції.

- Яка перспектива Академії дитячого футболу Rejo?
- Це наша стратегічна мета. Тут ми ставимо на виховання дітей, а не просте заробляння коштів. Для цього у нас має бути правильна спортивна база. Якщо Академію зараз функціонує, то три роки діти зможуть займатися на наших майданчиках. В планах на цей період ми однозначно повинні побудувати майданчик 40х60 м, щоб на ньому могли займатися діти до 13 років. А далі вже час покаже. Можливо ми створимо футбольний майданчик стандартного розміру для Академії і всього Києва, але це стратегічний хід.

Павло Присяжнюк, генеральний директор компанії «Джаст Спорт» (офіційний дистрибьютор Select Sport в Україні)

- Компанія Select систематично підтримує не тільки професіональний, але й аматорський і дитячий спорт. Вірю, що спільними зусиллями з Rejo ми втілимо в життя чимало проектів для розвитку українського аматорського і дитячого футболу. Якість і нововведення продукції нашого бренду в майбутньому сприятимуть досягненню позитивних результатів у змаганнях і підготовці юних спортсменів Академії Rejo. Ми розраховуємо на довгострокову і взаємовигідну співпрацю.

Прес-служба, Select Sport Україна

Поділитися в соц. мережах
Знайти магазин Зворотній зв‘язок Підписатися на новини